81

برنامه برتر اندروید

2000

کامنت و نظرات کاربران

13

بازی و سرگرمی

56

آگهی منتشر شده

105

هزار کاربر جدید ماهانه

ابزار و کاربردی

ابزار و برنامه‌های مدیریت امکانات گوشی

ابزار و کاربردی

ابزار و برنامه‌های مدیریت امکانات گوشی

تولید محتوا

برنامه‌های ویرایش تصویر ، فیلم و مدیا

موسیقی و مدیا

پخش آنلاین موسیقی ، پادکست و...

درسی و آموزشی

میخوای به عِلمت اضافه بشه ؟

بازی اندروید

از بازی و سرگرمی روی گوشیت میگذری ؟

داستان لیمود

لیمود بزرگترین مرجع برنامه اندروید ، گیم یا بازی اندروید در ایران است . هم اکنون شما میتوانید به صورت رایگان نسخه‌های اصلی و ورژن‌های مود شده اپلیکیشن و بازی‌های محبوب گوشی‌های تلفن همراه و اندروید را دانلود و با خیال راحت نصب کنید .

لیمود اَپ را میتوانیم مرجع بسیار بزرگی از برنامه‌هایی پرطرفدار مانند فوتو لب ، اینشات ، کاین مستر ، لوگو میکر ، الایت موشن و برنامه‌هایی که این روزا توی اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی به عنوان نرم افزارهای هوش مصنوعی میبینیم بدانیم . برنامه‌های درجه یکی که همه ما تا حالا یه بار ازشون استفاده کردیم مثل اسپاتیفای ، اوی پلیر ، یوتیوب موزیک و دالینگو که همگی جزء لیست‌های پر طرفدار مارکت اپلیکیشن‌هایی مثل گوگل پلی هم هستند رو میتونید توی دو فرمت مود شده و نسخه اصلی توی لیمود سرچ کنید و با لینک مستقیم دانلود کنید ! حتی بازی‌های قدیمی و نوستالژی که توی سال‌های 2010 به بعد روی تموم گوشی‌های اندرویدی مثل موج سواران مترو ، Hill Climb Racing و Traffic Rider که همه ما حتما یکبار هم که شده اون‌هارو تجربه کردیم رو هم میتونید از لیمود به رایگان در قالب نسخه‌های هک شده بی‌نهایت پیدا کنید !

ما حتی در راستای حمایت از برنامه نویسان و تولید کنندگان برنامه‌های اندروید ایران عزیزمان نرم افزارهایی مثل باد صبا ، همراه بانک پست بانک ، همراه بانک مهر ایران ، همراه بانک ملت و برنامه‌ی بی‌نظیر MrTehran رو هم به رایگان و همگام با نسخه‌های اصلی و رسمی اون‌ها به صورت کاملا بروز ، با افتخار و بدون اِدعا برای شما فراهم کردیم !